wtorek, 2 września 2014

Dzień 33

Hej :)
Dzisiaj niesty znowu zapomniałam o zdj ... A trochę szkoda, bo moja sałatka którą zapakowałam sobie do szkoły była pyszna i chciałam się nią podzielić.
Szkoła , szkoła , szkoła...siedzenie do 16 już zadania i już zapowiedziane testy .. LOL ;/
Trzeba się wziąć w garść. Przyznam się ,że jednak to żeby ćwiczyć i schudnąć jest narazie moim priorytetem.
Dzisiaj Godzina ćwiczeń z GYM BREAK i blogilates. :)

   
 I szybki jadłospis z którego nawet jestem zadowolona bo jest zdrowo :):
Waga B T W Energia
wszystkie produkty:

2 komentarze:

  1. Co to jest to gym break?
    A szkoła taka jest, chyba specjalnie żeby dobijać ludzi xD
    nakrywka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W weekend pojawi się o tym post:)
      Szkoła to zło xD

      Usuń