sobota, 30 sierpnia 2014

Dzień 29

Heej.
 Dzisiaj jakoś tak dużo bardzo zjadłam na obiad i dodatkowo zjadłam kawałek placka drożdżowego :(
Mam co do tego wyrzuty ; (
Poza tymi ćwiczyłam tylko 30 min ( Full body workout ) czyli nie za dużo. Pominąłem squat challenge :/
Dzisiaj idę na imprezę , więc trochę wytańczę + dojdzie jakby na konto treningu ( kogo ja przekonuje ?!). Słaba wymówka. ..
Na imprezie natomiast nie zamierzam natomiast nic pić . Co będzie na plus ;) Oby się udało bo wiadomo drink na rozluźnienie kusi.
Zobaczymy jak będzie , jestem dobrej myśli.

Waga B T W Energia
wszystkie produkty:

Edit : Impreza udana również  bez alko ;) Cieszę się , że nie uległam pokusie xD

5 komentarzy:

  1. Jak impreza bez alkoholu, to dobrze, spowalnia tylko metabolizm, miedzy innymi. Ale kusi, dobrze ze nie uleglas tej pokusie! Kiedys slyszalam ze tanczac na imprezach mozna spalic nawet do 400-600 kcal, wiec chyba mozna to dodac do dziennego treningu, a zdjecia posilkow wygladaja przepysznie. Kazdemu zdarza sie czasem zjesc wiecej, nie mozna sie zalamywac tylko miec nadzieje na lepsze jutro, i jak to moj kolega mowi:"zjadlas wiecej, wiecej cwiczysz". Trzymam kciuki w dalszej drodze i zapraszam na mojego bloga nakrywka.blogspot.com bedzie mi milo jak wpadniesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za miłe słowa :) Tak jak mówisz, postaram się żeby kolejny dzień był lepszy i przede wszystkim nie zniechęcać się :) Bloga odwiedziłam i oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś zdradzić jak robisz ten szpinak? :)
    szpinak mrożony czy takie świeże liście? :))
    z góry dzięki za odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam mrożonego.
      Na maśle klarowanym podsmażam cebulkę i czosnek, dodaje mrożony szpinak(najczęściej brykiet ) na samym końcu dodaje śmietanę i ser feta i jeszcze chwilkę trzymam na ogniu.
      W tabeli wartości szacowane są na jedną osobę :)

      Usuń
    2. A no i oczywiście przyprawy ! W moim przypadku pieprz i warzywko , można dodać też zioła.

      Usuń