niedziela, 31 sierpnia 2014

Dzień 31

Hej ;)
Zadowolona porannymi pomiarami jak również tym, że to ostatni dzień wakacji postanowiłam to uczcić poprzez wybranie się z przyjaciółka  do kawiarni. Jedak szaleństwo mnie całkiem nie poniosło bo zamiast zamówić wielki pucharek z lodami i bitą śmietaną to zamówiłam sobie koktajl truskawkowy , na który zresztą od dawna miałam ochotę. Okazał się on niestety bardzo , bardzo słodki i jeszcze z jakimś syropem. Ale nie ma co. Raz na jakiś czas można.  Wrzesień jest dla mnie rozpoczęciem klasy maturalnej. Będzie to na pewno duże obciążenie dla diety,bo zawsze po szkole i w szkole jestem mega głodna i mam ogromną chęć na słodycze. No i ćwiczeń bo pewnie nie zawsze będzie na nie czas. Jestem dobrej myśli. Nikt nie mówił że będzie lekko ...
Dzisiaj z brokułami ;)

 + Godzina ćwiczeń z Gym break i blogilates ( W najbliższym czasie zamierzam napisać o treningu z gym break , ponieważ bardzo mi się spodobał ) 

Waga B T W Energia
wszystkie produkty:

Co uważacie na temat mojego menu ? Jak wam dzisiaj poszedł trening i czy nie uległyście pokusie słodyczy ? Piszcie;)
<3<3<3

4 komentarze:

  1. 'gym break'? nie słyszałam o tym, więc czekam na post na ten temat
    a co do koktajlu, to rzeczywiście raz na jakiś czas można, rzekłabym że to nawet wskazane dla organizmu, żeby mógł też trochę popracować z czymś cięższym
    i powodzenia w ostatniej klasie :)
    Zapraszam do siebie: nakrywka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzam odwiedzam ! Czekam no kolejny post :) I dziękuje za ciepłe słowa ;)

      Usuń
  2. widać, że odzwyczaiłaś się od słodyczy skoro shake był dla Ciebie za słodki ;)
    też czekam na posta o "gym break" :)

    http://nr1-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo staram się nie jeść ich wcale. Czasem jest łatwiej a czasem cholernie trudno odmówić.
      Post pojawi się w weekend.

      Usuń