wtorek, 26 sierpnia 2014

Dzień 26

Heeej :)
Dzisiaj zaczęło się bardzo smacznie owsianką z 1/2 gruszki i nektarynki :
Moją przekąską był banan i arbuz .
Zainspirowana zszywką zrobiłam na obiad dzisiaj kaszę jaglana z pomidorami, czerwona fasolą,kukurydzą i dodatkowo jeszcze z piersią kurczaka .:
Było przepyszne i serdecznie polecam zrobienie tego dania.Jest bardzo szybkie, proste i aromatyczne.
I skromna kolacyjka czyli 250gram borówek :
Zdj owsianki i borówek są mojego wykonania , pobrane z mojej zszywki (tak było mi wygodniej).

Dzisiaj godzinkę ćwiczyłam z kanałem XHIT daily :D

Co sądzicie na temat tego menu ? I co wy dzisiaj  jadłyście ?


2 komentarze:

  1. Świetny blog, nie przestawaj pisać!!
    Dodaje cię do mojej listy czytelniczej więc mnie nie zawiedź. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, fajny blog! :) jakie pyszności mmm :p a Twoje menu jest zdrowe z pewnością ^^

    OdpowiedzUsuń