niedziela, 10 sierpnia 2014

Hej

Hej
Mam na imię Martyna, mam 18 lat.
 Rok temu zaczęłam swoja przygodę z zdrowym trybem życia i ćwiczeniami . Jednak w moim życiu nastąpiło parę zmian które nie pozwoliły mi z rożnych względów kontynuować. Zabrakło mi tez motywacji. Jednak teraz ją mam. Zainspirowana zdjęciem zeszytu z swoimi osiągnięciami na pewnej stronie poświęconej tematyce zdrowego trybu życia , postanowiłam założyć swój. Prowadzę takowy od 23 dni (czyli od początku sierpnia ) i jestem z niego bardzo zadowolona. Wszytko skrupulatnie zapisuje co pozwala mi kontrolować swoje nawyki w lepszy sposób. Teraz nadszedł czas żeby się tym zacząć dzielić. Myślę , że będzie to dla mnie dodatkową motywacją , bo będę chciała się raczej chwalić tym co idzie dobrze, dlatego będę się pewnie i bardziej starać .
Chętnie zacznę obserwować blogi o podobnej tematyce , bo wiadomo w grupie lepiej !:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz